poniedziałek, 17 marca 2014

Kluchy! Czyli moja wersja leniwych pierogów- BEZ MĄKI!

Cześć Kochane!

W ostatnim poście obiecałam, że wrzucę przepis na najpyszniejsze "kluchy" na świecie! Zdradzę Wam dzisiaj, jak przygotować moją wersję leniwych pierogów bez użycia grama mąki! :D


Potrzebujemy (przepis na 4 porcje):
- paczkę otrębów pszennych lub żytnich,
- 2 kostki twarogu (ja wybrałam ten półtłusty),
- 2 całe jaja,
- łyżeczkę cynamonu,
- 2 łyżki miodu (ja wybrałam ciemny miód spadziowy- ma więcej mikro i makroelementów od nektarowego, choć nektarowy też świetnie spełni swoją rolę;)).


Jak przygotować:
- wszystkie składniki wrzucamy do miski i mieszamy/ ugniatamy,
- z utworzonej masy formujemy kluchy :D,
- uformowane "leniuchy" wrzucamy do garnka z gotującą się wodą,
- gotujemy 4-5 minut! :D

I już! Mega szybki obiad! :)



Co zawierają nasze "kluchy"?
Taki skład gwarantuje nam mnóstwo witamin (przede wszystkim z grupy B) oraz składników mineralnych (w tym sporo magnezu, wapnia i żelaza)! Do tego jeszcze cynamon przyspieszy nam przemianę materii! :D 


Do naszych "leniuszków" serdecznie polecam dorzucić jeszcze jakieś owocki! Ja wybrałam moje ulubione borówki! :)


Smacznego Kochane!

Pozdrawiam serdecznie,

Dietetyczna Mama ;)



P.S.
Zapraszam serdecznie do odwiedzania mojej strony: www.facebook.com/dietetycznamama

Wszystkie te  z Was, które są jeszcze Ciężarówkami zapraszam do czytania wcześniejszych postów (zaczynając od lipca). Znajdziecie tam mnóstwo porad dotyczących żywienia w czasie ciąży oraz przepisy na smaczne, zdrowe i wartościowe potrawy. Zachęcam…. J

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz