piątek, 28 lutego 2014

Z pamiętnika Dietetycznej Mamy... ;)

Cześć Dziewczyny!

Dzisiaj kolejna co dwutygodniowa „spowiedź” z pamiętnika rozsądnie odchudzającej się Mamy… ;) Nie będzie się czym chwalić (smuteczek), bo „nagrzeszyłam”… ale w końcu wszyscy jesteśmy ludźmi… ;)



Aktywność fizyczna:
Tu nie mam co do siebie zastrzeżeń. Aktywność była codziennie, czasami nawet dwa razy dziennie (np. spacer plus fitness).



Żywieniowe grzeszki:
- Hm… zacznę od tego, że wprowadziłam do diety nowy produkt, aby zobaczyć jak zareaguje na niego moja Niunia i czy będą mogła wrzucić go na stałe do mojej diety. Produktem tym jest (jak się okazało, jakże przeklęta) CZEKOLADA (a w roli ścisłości kakao). I się zaczęło… jako mega fanka czekolady sprzed i w czasie ciąży, no i po ponad trzech miesiącach „poszczenia”, po spróbowaniu- mój mózg zwariował!!! :P Kiedy okazało się, że Lalusia nie ma uczulenia na kakao,  puściły wszelkie hamulce i moje dietetyczne żywienie szlak trafił! :P Dzień w dzień  w moim jadłospisie gościła czekolada (i to niestety nie w ilości jednej kosteczki… :P), a na zakończenie tygodnia dobił mnie jeszcze tłusty czwartek… SZALEŃSTWO!
Ogłaszam reaktywację diety! I … koniec z czekoladą! ;)





Dietetyczna rada na ten tydzień:

- ZREZYGNUJ Z WĘGLOWODANÓW NA KOLACJĘ

Jeżeli chcesz zredukować tkankę tłuszczową zrezygnuj z jedzenia pieczywa na kolację na rzecz warzyw i produktów białkowych- mięsa, ryb, twarogu, serów mozarella, jogurtów naturalnych, jajek…





Wyniki:
- po dwóch tygodniach moja masa ciała WZROSŁA o  1  kg (straszny wstydzioch… :( )




Postanowienie:
-nie dać się czekoladzie!


 
Jadłospis na dzisiaj:
Śniadanie-  pieczywo razowe z masłem, sałatą i jajkiem
2 śniadanie- omlet owsiany z borówkami
Obiad- karkówka pieczona w ziołach, kasza pęczak, buraczki
Podwieczorek-  batonik dla dzieci hipp   

Kolacja- serek wiejski, pomidor, pieczywo chrupkie



Pozdrawiam gorąco i życzę wytrwałości oraz sukcesów!

Dietetyczna Mama ;)




P.S.
Zapraszam serdecznie do odwiedzania mojej strony: www.facebook.com/dietetycznamama
Wszystkie te  z Was, które są jeszcze Ciężarówkami zapraszam do czytania wcześniejszych postów (zaczynając od lipca). Znajdziecie tam mnóstwo porad dotyczących żywienia w czasie ciąży oraz przepisy na smaczne, zdrowe i wartościowe potrawy. Zachęcam…. J




(zdjęcie- źródło ogólnodostępne w internecie:
-http://www.aptekagemini.pl/hipp-batonik-czerwone-owoce-25g.html
- http://www.mamazone.pl/artykuly/ciaza-i-porod/porod-i-polog/polog/2011/powrot-do-formy-po-ciazy.aspx)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz