czwartek, 16 stycznia 2014

Z pamiętnika rozsądnie odchudzającej się Mamy ;)

Cześć Dziewczyny!

Dzisiaj pierwsza „spowiedź” z pamiętnika rozsądnie odchudzającej się Mamy… ;)



Zacznę od aktywności fizycznej:
- w ciągu 14 dni 10 razy byłam na godzinnym spacerku z moją Lalusią (cztery razy nie dałam niestety razy, ponieważ w weekendy miałam zjazdy na uczelni),
- 7 razy byłam zajęciach fitness (fat burner, step i taniec brzucha :D)



Żywieniowe grzeszki:
- tym razem byłam bardzo grzeczna (pomagała mi myśl, że będę musiała tłumaczyć się przed Wami) ;), nie ukrywam jednak, że jestem pełna obaw przed nadchodzącym weekendem ponieważ idziemy do znajomych oraz… w niedzielę do Mamusi na obiadek, a ponieważ wiadomo, że Mamenia gotuje najlepiej na świecie, tym trudniej pohamować swój apetyt, ale- będę dzielna… ;)



Dietetyczna rada na ten tydzień:

- JEDZ 5 POSIŁKÓW DZIENNIE!
To regularne jedzenie, co 2,5- 3h sprawia, że nasz organizm nie czuje zagrożenia głodem, w związku z czym nie odkłada spożytego pożywienia „na potem”, a wręcz napędza metabolizm.
Wiele młodych kobiet nie potrzebuje idealnie i indywidualnie dopasowanej diety. Większości wystarczy po prostu regularne spożywanie posiłków. Gwarantuję Wam, że ta drobna zmiana pomoże Wam zgubić pierwsze kilogramy już w czasie tygodnia (wskazówki dotyczące gubienia kolejnych kilogramów w następnym, czwartkowym poście;)).



Wyniki:
- po dwóch tygodniach moja masa ciała spadła o  1,2  kg (i to naprawdę nie odmawiając sobie jedzenia! :))


Postanowienia na ten tydzień:
- co drugi dzień przez około 15 minut wzmacniać mięśnie brzucha



Jadłospis na dzisiaj:

Śniadanie- jajecznica z dwóch jaj na oliwie z oliwek, chleb razowy z ziarnami słonecznika z masłem i kiełkami rzodkiewki
2 śniadanie- koktajl owocowy (płatki owsiane, kefir, jabłko, suszone śliwki)
Obiad- łosoś pieczony w folii z miodem wg przepisu mojej Rodzicielki (przepis na to cuuuudo w następnym poście!:)), ziemniaczki gotowane, brokuły
Podwieczorek- sezamki w miodzie (koniecznie czytajcie etykiety!!! Większość sezamków zamiast miodu zawiera syrop glukozowy i cukier!)
Kolacja- bułka grahamka z masłem i awokado (pokrojonym w plastry, z niewielką ilością soli i pieprzu)



Moje Drogie, serdecznie zachęcam Was do dzielenia się tu lub na facebook’u swoimi postępami, ponieważ to bardzo pomaga w chwilach zwątpienia zachować „dyscyplinę” i „ustrzec się od grzechu” ;) sięgnięcia po coś, czego potem możecie żałować;) Mnie to bardzo pomaga ;)



Pozdrawiam gorąco i życzę wytrwałości oraz sukcesów!

Dietetyczna Mama ;)



P.S.
Zapraszam serdecznie do odwiedzania mojej strony: www.facebook.com/dietetycznamama
Wszystkie te  z Was, które są jeszcze Ciężarówkami zapraszam do czytania wcześniejszych postów (zaczynając od lipca). Znajdziecie tam mnóstwo porad dotyczących żywienia w czasie ciąży oraz przepisy na smaczne, zdrowe i wartościowe potrawy. Zachęcam…. J




(zdjęcie- źródło ogólnodostępne w internecie:
-http://ladureemagazine.blogspot.com/2012/08/jak-prowadzic-pamietnik.html)