poniedziałek, 27 stycznia 2014

Bielizna poporodowa

Cześć Dziewczyny!

Dzisiejszy post jest na prośbę jednej z czytelniczek- BIELIZNA POPORODOWA.


Zaraz po porodzie (jeszcze w szpitalu) absolutnie zakazane jest noszenie bielizny- nawet tej jednorazowej. Natomiast już kilka dni później można pozwolić sobie na tę część garderoby.



Ja, przez pierwsze dziesięć dni pobytu w domku stosowałam tylko bieliznę jednorazowego użytku. Kiedy już czułam się lepiej (czytaj „mogłam siedzieć” ;)) zaczęłam stosować normalną, bawełnianą bieliznę.


Istnieje również bielizna korygująca zwana też ściągającą, którą też stosowałam. Pomaga ona powrócić powłokom brzusznym do bardziej zbitej formy. Dostępne są także PASY ŚCIĄGAJĄCE- te też używałam i bardzo je sobie chwalę. Zaczęłam używać je już dziesięć dni po porodzie i stosowałam około miesiąca. Z efektów byłam bardzo zadowolona, bo brzuszek rzeczywiście zaczął wyglądać coraz lepiej.


Jeżeli lubisz nosić dopasowane ubranka, lepiej zdecyduj się na bieliznę korygującą- bardziej przylega do ciała oraz jest mniej widoczna pod ubraniem.


Bieliznę korygującą możecie kupić w każdym sklepie z bielizną. Pasy ściągające dostępne są za to w sklepach z akcesoriami dla niemowląt. 




Wiele kobiet używa też pasów ściągających idąc na zajęcia fitness- ja tego nie robiłam, ponieważ mam wrażenie, że ogranicza to moją ruchowość, przez co mniej przykładam się do ćwiczeń. No i, muszę Was rozczarować, nie wpływają one na przyspieszenie utraty masy ciała… ;)



Podsumowując- polecam! Pasy czy też bielizna korygująca są świetne i pozwalają nam od samego początku znowu poczuć się sexy…J a to, że troszkę oszukujemy, że od razu jesteśmy „takie chude”,  no cóż… ;) tylko przez miesiąc ;)




Pozdrawiam,

Dietetyczna Mama ;)



P.S.
Zapraszam serdecznie do odwiedzania mojej strony: www.facebook.com/dietetycznamama
Wszystkie te  z Was, które są jeszcze Ciężarówkami zapraszam do czytania wcześniejszych postów (zaczynając od lipca). Znajdziecie tam mnóstwo porad dotyczących żywienia w czasie ciąży oraz przepisy na smaczne, zdrowe i wartościowe potrawy. Zachęcam…. J


(zdjęcie- źródło ogólnodostępne w internecie:
-http://www.we-woje.pl/bielizna;korygujaca;talie;i;brzuch;bielizna;modelujaca,3,artykul,28136.html)


1 komentarz: