poniedziałek, 9 grudnia 2013

Pomysł na obiad- bezpieczny dla karmiącej Mamy:)

Cześć DziewczynyJ

Nie macie pomysłu na „mamusiowy obiadek”?:) Oto moja propozycja:

è Łosoś pieczony w folii z rozmarynem- źródło wielonienasyconych kwasów z rodziny omega-3
(kawałek łososia doprawiamy rozmarynem, skrapiany niewielką ilością oliwy z oliwek, zawijamy w folię i wkładamy do rozgrzanego piekarnika do 180 stopni na 20 minut).


è Szklanka ugotowanego, pełnoziarnistego makaronu- doskonałe źródło błonnika pokarmowego, witamin z grupy B oraz składników mineralnych.


è Jedna mała cukinia (pieczona)- dobre źródło błonnika, bardzo dobre źródło potasu i kwasu foliowego
(cukinię kroimy w plasterki i układamy na naczyniu żaroodpornym, skrapiamy oliwą z oliwek i posypujemy oregano; wstawiamy do rozgrzanego piekarnika do 180 stopni na 30 minut <możesz wstawić 10minut przed łososiem J>)



Gotowe! Zdrowy, lekki i bezpieczny obiadek dla Ciebie i Twojego Maluszka! J

Smacznego!

Pozdrawiam serdecznie,

Dietetyczna Mama ;)


P.S.
Ciężaróweczki, zapraszam do czytania też postów z wcześniejszych okresów (od lipca). Znajdziecie tam informacje dotyczące odżywiania się w czasie ciąży i wiele przydatnych rad. Zachęcam też do odwiedzania mojej strony: www.facebook.com/dietetycznamama