wtorek, 16 lipca 2013

Witam serdecznie wszystkie "Ciężarówki", obecne Mamy i te z Was, które planują być Mamami w niedalekiej przyszłości!
Pozwólcie, że napiszę parę słów o sobie... Mam na imię Ola i jestem "Ciężarówką" ;) Do rozpoczęcia prowadzenia bloga zmotywowali mnie moi bliscy, a zainspirowała mnie jednak z książek dla ciężarnych, którą dostałam w prezencie od moich przyjaciółek.
Jestem dietetykiem oraz instruktorem fitness i w tej tematyce będę chciała się poruszać. Postaram się podpowiadać co jeść i dlaczego to jest dobre właśnie dla kobiety w ciąży, zwrócę uwagę na dolegliwości, które trapią ciężarne (zgaga, mdłości, obrzęki, zaparcia, itp.) oraz jak sobie z nimi radzić. Podzielę się z Wami także zdrowymi przepisami kulinarnymi, które zapewnią zdrowie Tobie i Twojemu dziecku. Będę pisała także o aktywności zalecanej oraz odradzanej w tym pięknym dla każdej kobiety okresie. Z czasem będę zamieszczała filmiki z konkretnymi ćwiczeniami.

Pewnie z czasem (po porodzie) mój blog przekształci się także w bloga dla Mam karmiących oraz znajdą się tu informacje jak odżywiać Twoje dziecko. Jednak do tego wszystkiego jeszcze dojdziemy... ;) Póki co, jestem w 24'tym tygodniu, ale jak wszystkie doskonale wiemy- czas szybko leci... ;)

Nie chciałabym także aby nazwa mojego bloga kojarzyła Wam się z odchudzaniem. Broń Boże! "Dietetyczna" potraktujcie proszę jako "Zdrowa"! :)

Pozdrawiam Was serdecznie,
Dietetyczna Mama ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz